SAL

Solutionarea Alternativa a Litigiilor

Prin prezenta, va informam ca, in calitate de consumator, aveti optiunea de a contacta o entitate SAL locala pentru solutionarea unui litigiu pe care nu ati reusit sa-l solutionati direct cu SC JojoFarm S.R.L.

 

1. Ce este SAL?

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
Direcția de soluționare alternativă a litigiilor are competența să soluționeze alternativ litigii naționale și transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări servicii încheiate cu un comerciant care desfășoară activități în România, în sectoarele de activitate în care ANPC este competentă.
— Informatii preluate de pe site-ul anpc.ro

Entitățile SAL sunt entități extrajudiciare. O entitate SAL este o parte neutră (de exemplu, un reconciliator, mediator, arbitru, ombudsman sau o cameră de recurs) de care se va folosi JojoFarm S.R.L. pentru a soluționa litigii, dacă consumatorul decide să folosească mecanismul SAL. Procesul SAL presupune costuri reduse, o procedură simplă și rapidă, fiind prin urmare benefic atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți, care pot să evite costurile judiciare și procesele îndelungate.

Mai multe informatii puteti obtine apasand pictogramele din subsolul site-ului sau vizitand site-ul ANPC:

http://www.anpc.gov.ro/

Image module